ONPASSIVE SO SÍDLOM V DUBAJI ZÍSKAVA PRÁVO NA POMENOVANIE NAJRUŠNEJŠEJ STANICE METRA V DUBAJI

Spoločnosť ONPASSIVE získala práva na pomenovanie stanice metra “Al Safa” v Dubaji na 10 rokov od dubajského úradu pre cesty a dopravu (RTA). Stanica metra Al Safa bude na 10 rokov plne premenovaná na stanicu metra spoločnosti ONPASSIVE. Stanica, ktorá sa nachádza na červenej linke dubajského metra, má strategickú polohu na ulici Sheikh Zayed Road.
Ashraf Mufareh, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti ONPASSIVE, uviedol: “Naše partnerstvo s dubajským úradom pre cesty a dopravu je jedným z mnohých budúcich krokov zameraných na rozšírenie využívania umelej inteligencie v službách humanitárnych cieľov, keďže Dubaj je jednou z najatraktívnejších destinácií pre viacnárodné spoločnosti z celého sveta, kam vlani prišlo viac ako 8 miliónov turistov. Preto sa snažíme poskytovať naše najlepšie služby vo svojej triede a usilujeme sa o dokonalosť a inovácie poskytovaním najlepších inteligentných služieb cestujúcim dubajského metra a širokej verejnosti v krajine a vo svete.”
Pán Mohammad Nazzal, marketingový riaditeľ spoločnosti ONPASSIVE, uviedol: “Táto plodná a konštruktívna spolupráca pomôže spoločnosti ONPASSIVE poskytovať mnohé z jej inteligentných digitálnych služieb komunite v SAE a poslúži ako dobrá príležitosť na podporu služieb umelej inteligencie v krajine, pretože metro je jedným z najrozšírenejších prostriedkov hromadnej dopravy v SAE a že počet jeho používateľov neustále rastie a v prvých mesiacoch minulého roka dosiahol viac ako 12 miliónov používateľov, čo znamená, že toto partnerstvo odráža marketingovú víziu spoločnosti ONPASSIVE slúžiť všetkým zákazníkom.”
ONPASSIVE je technologická spoločnosť zaoberajúca sa umelou inteligenciou, ktorá vytvára plne autonómne produkty SaaS s využitím najnovších softvérových technológií AI pre našu globálnu zákaznícku základňu a urýchľuje inovácie a transformuje podniky od stratégie až po návrh, implementáciu a riadenie. Spoločnosť ONPASSIVE so svojím sloganom “We are in it to win it” (“Sme v tom, aby sme to vyhrali”) prináša konkurenčnú výhodu, inovácie a nové pohľady na obchodné a technologické výzvy. Jej široká škála produktov a riešení AI má za cieľ digitálne transformovať globálne podniky.