O-Staff

Onpassive o-staff

Zjednodušenie vašich obchodných potrieb
pomocou AI – Artificial Intelligence (umelá inteligencia)

Automatizujte administratívny a náborový proces vašej organizácie
PREDEFINUJTE SPÔSOB, AKÝM SPRAVUJETE SVOJE ZDROJE, POMOCOU ZLOŽITO VYBUDOVANÉHO NÁSTROJA NOVEJ GENERÁCIE POHÁŇANÉHO UMELOU INTELIGENCIOU

Viac o O-Staff

O-Staff je personalizovaný a plne škálovateľný špičkový softvérový portál HRMS vyvinutý s cieľom poskytovať relevantné a nákladovo efektívne riešenia v oblasti ľudských zdrojov. Jeho cieľom je zmeniť pracovnú dynamiku HR oddelení vo všetkých tvaroch a veľkostiach priemyselných odvetví s cieľom zvýšiť efektívnosť a účinnosť.

O-Staff je najlepší informačný systém na riadenie ľudských zdrojov, ktorý poskytuje uskutočniteľnosť jedinej platformy. Je to webový systém riadenia ľudských zdrojov s celým radom funkcií, ktoré udržiavajú všetky informácie týkajúce sa zamestnancov v organizácii. Pomocou systému O-Staff môžete spravovať každý profil zamestnanca, sledovanie dovoleniek, podávanie správ a analýzu, sledovanie výkonnosti zamestnancov, integráciu so mzdami, správu zamestnaneckých výhod, školenia požadované alebo poskytované zamestnancom a osobné informácie podľa potreby.

O-Staff obsahuje osobné blahoželania, ako sú narodeniny, výročia sobáša, pracovné výročia, nástup zamestnancov, povýšenia a hodnotenia, vďaka čomu môžete so svojimi zamestnancami nadviazať fantastické spojenie.

Kľúčové vlastnosti O-Staff

O-Staff predstavuje nový spôsob automatizácie riadenia, ktorý prináša nové výhody pri správe vašich zdrojov. Zoznámte sa s viacerými funkciami, ktoré ponúka náš nástroj HRMS O-Staff s podporou umelej inteligencie.

Manažment času a dochádzky

Nábor a prijímanie zamestnancov

Riadenie dovoleniek

Vedenie miezd

Prijímanie zamestnancov

FAQ Hľadáte ďalšie informácie?

Tu sú niektoré z najžiadanejších zdrojov informácií.

Prejdite na domovskú stránku, vyberte možnosť Samoobsluhy zamestnancov a kliknite na ňu. Potom prejdite na stránku profilu zamestnanca; môžete si zobraziť stránku a upraviť svoj profil.

Prejdite na domovskú stránku, vyberte možnosť Samoobsluhy zamestnancov a kliknite na ňu. Potom prejdite na stránku profilu zamestnanca; môžete si zobraziť stránku a upraviť svoj profil.

Na Domovskej stránke vo voľbe mzdy uvidíte možnosť Správa zamestnaneckých výhod

Na domovskej stránke kliknite na možnosť Správa dovoleniek a zobrazte kalendár plánovania dovoleniek.

Kliknutím na stránku opustiť správu po rozbaľovacej ponuke získate prístup k podrobnostiam súhrnu neprítomnosti.

Po rozbalovacej ponuke kliknite na stránku Opustiť správu. Má prístup k podrobnostiam súhrnu neprítomnosti.

Môžete požiadať a schváliť prostredníctvom ESS.

Adresár si môžete pozrieť vo funkcii Zamestnanecká samoobsluha.

Môžeme ho spravovať prostredníctvom správy používateľov alebo ovládacích prvkov používateľov.

Vo voľbe Správa výplatných rolí si môžeme prezerať výplatné pásky.

Super užívatelia môžu spravovať dokumenty pomocou možnosti MSS (Manager Self Service).

Prejdite na domovskú stránku a potom na položku Funkcie časového rozvrhu a zobrazte zadanie času.

Áno, je to recenzia Opposite pre offline.

Vďaka Vám za zdieľanie ❤️

Už čoskoro bude spustený nosný produkt O-Connect.

Akonáhle sa to udeje, budete si ho môcť vyskúšať 14 dní zadarmo a následne, pokiaľ vám bude vyhovovať zakúpiť si ho. Ako na to, čo to všetko obnáša a rôzne rady a manuály vám dáme k dispozícií tu priamo na web stránke. Samozrejme budeme nápomocný.