O-Post

Onpassive o-post

O-post – Zjednodušenie vašich obchodných potrieb
pomocou AI – Artificial Intelligence (umelá inteligencia)

O-postOznamujte svoje kampane a oznámenia naraz
ZÍSKAJTE RIEŠENIE NA OSLOVENIE ZÁKAZNÍKOV POMOCOU HROMADNÝCH E-MAILOV V JEDNOM KROKU.

Viac o O-Post

O-Post je cenovo dostupný, funkčne bohatý a intuitívny softvér na marketing podnikových e-mailov vytvorený pre novodobých obchodníkov a podnikateľov. Tento nástroj sa zameriava výlučne na jednoduchosť, vynikajúcu zákaznícku podporu a nádherné návrhy e-mailov. O-Post vybavuje neobmedzené odosielanie e-mailov s každým plánom, nepretržitú živú podporu, neuveriteľné možnosti automatizácie a presnú doručiteľnosť e-mailov.

Spoločnosť O-Post, ktorá je postavená na platforme novej generácie pre angažovanosť a zapojenie zákazníkov, sa pýši tým, že marketérom poskytuje jedno z najjednoduchších používateľských rozhraní v tejto oblasti. Intuitívne rozhranie umožňuje jednoduché a priamočiare rozosielanie a tvorbu obsahu, takže neustále posielate ten najrelevantnejší obsah. Účinnosť e-mailového marketingu môžete priebežne monitorovať pomocou zapracovanej analytiky, ktorá vám umožní zlepšovať mieru otvorenia a prekliknutia.

Platforma O-Post kombinuje robustný balík služieb v rámci jediného, používateľsky prívetivého riešenia. O-Post vám umožňuje prispôsobiť každý aspekt e-mailovej kampane vrátane navrhovania kreatívnych e-mailových šablón s bohatým formátovaním textu a ich odosielania jedným kliknutím. Naša prvotriedna skupina pre spokojnosť zákazníkov poháňa O-Post a ponúkame cenové plány, ktoré vám zaručia úsmev na tvári.

Kľúčové vlastnosti O-Post

Oslovte svoju zákaznícku základňu za pochodu pomocou nástroja, ktorý je vysoko bezpečný a integrovaný s najlepšími funkciami na zlepšenie každého zážitku. O-Post vám ponúka inteligentný spôsob, ako splniť všetky vaše potreby e-mailového marketingu.

Automatizácia e-mailových správ

Pridávanie a odstraňovanie e-mailových odberateľov

Jednoduchá integrácia

Vyhradená IP adresa

Šablóny pre mobilné zariadenia a počítače

FAQ Hľadáte ďalšie informácie?

Tu sú niektoré z najžiadanejších zdrojov informácií.

Keď sa zákazník prihlási na stránku portálu O-Post a vytvorí si profil, dostane sa na stránku Import kontaktov, kde môže importovať svoje kontakty dvoma spôsobmi, a to buď importom kontaktov, alebo kopírovaním kontaktov.

Po pridaní kontaktov ich správca môže presunúť do rôznych kategórií a označiť ich požadovaným názvom, čo pomôže rozlíšiť používateľov na základe ich stavu predplatného.

Predmet by mal byť výrazný, aby príjemcu podnietil k otvoreniu e-mailu. Je to prvá vec, ktorú si vaši odberatelia všimnú. Je to vaša vstupná brána k ďalšej komunikácii. Preto nech je zmysluplný, personalizovaný, krátky a nech obsahuje posolstvo, ktoré je pre publikum dôležité. Máte len 3-4 sekundy na to, aby ste urobili dojem, ktorý môže e-mail otvoriť. Môžete klásť otázky alebo vytvoriť naliehavosť uvedením konečného termínu ponuky.

Používajte atraktívne obrázky, výzvy k akcii a animované gify, ktoré vzbudia pozornosť. Snažte sa obmedziť príliš veľa typov písma, farieb a veľkostí. Dobre rozmiestnite text a vytvorte dobre prezentované posolstvo s obsahom a estetikou. V závislosti od kontextu vašich e-mailov je výborné používať výrazné farby.
Navrhovanie atraktívneho e-mailu zahŕňa drobné detaily pre obsah a zmysel pre kreativitu pre efekt. Nič však nepreháňajme. Najlepšie je, ak je šablóna e-mailu responzívna, aby vyzerala dobre na všetkých zariadeniach.

Každá značka zohľadňuje rôzne ukazovatele podľa typu svojho produktu alebo služby. Na základe toho, na koho sa zameriava, musíte určiť najlepší ukazovateľ úspešnosti pre vašu konkrétnu kampaň na základe vášho jedinečného cieľa. Najdôležitejšie je analyzovať sériu konzistentných metrík. Zameranie sa na jednu metriku nie je správna cesta, ktorá vedie k nejednotnému spôsobu kampane. Pozrite sa na celkový cieľ kampane a identifikujte kľúčové body na zlepšenie každej metriky potrebnej na dosiahnutie 360-stupňového vplyvu.

Kontrola kvality alebo QA je najdôležitejším aspektom každej e-mailovej kampane. Určite máte jasný cieľ, ale ak obsah nebol skontrolovaný a odoslaný bez posledného pohľadu, nemusí sa vám podariť vrátiť ho späť a opraviť prípadné chyby. Nezabudnite, že e-maily sa rozosielajú hromadne. Jediná chyba, ktorú urobíte v obsahu alebo kontexte e-mailu, sa niekoľkonásobne znásobí. Dbajte na to, aby ste kontrolu vykonali vždy pred stlačením tlačidla odoslania.

Prejdite do časti Nastavenia a na hlavnej stránke konta kliknite na položku Oznámenia a zvuky. Ak chcete zvuky a oznámenia povoliť, vyberte možnosť povoliť a ak chcete zvuky a oznámenia zmeniť, vyberte možnosť zmeniť.

Existujú rôzne spôsoby e-mailového marketingu. Musíte určiť, ktorý bude lepšie vyhovovať vášmu cieľu. Medzi bežné typy obsahu informačných bulletinov, ktoré môžete posielať, patria: ďakovné e-maily, oznámenia, príspevky na blogoch, novinky v spoločnosti, novinky z odvetvia, predajné ponuky, semináre a pozvánky na webináre.
Musíte si však uvedomiť, že nemôžete začať s kampaňou len tak bez toho, aby ste zvážili jej dopady. Najlepšie by bolo, keby ste si to dobre naplánovali tak, aby každý e-mail prezentoval vašu firmu v pozitívnom svetle.

Kontrola kvality alebo QA je najdôležitejším aspektom každej e-mailovej kampane. Váš cieľ je určite jasný, ale ak obsah nebol skontrolovaný a odoslaný bez konečného prezretia, možno ho nebudete môcť získať späť a opraviť prípadné chyby. Pamätajte, že e-maily sa odosielajú hromadne. Jediná chyba, ktorú urobíte v obsahu alebo kontexte svojej pošty, bude viacnásobne zosilnená. Uistite sa, že pred stlačením tlačidla Odoslať sa vždy vykoná kontrola.”

Nezáleží na tom, či ide o dlhý alebo krátky e-mail. Dôležité je, ako ho prezentujete a v akom kontexte sa e-mail nachádza. Nikto však, samozrejme, nečíta dlhý e-mail plný množstva textu. Musíte ho dobre prezentovať s cieľmi a dobrými sloganmi, ktoré budú hnacím motorom myšlienky.

Zďaleka najlepším spôsobom, ako dosiahnuť vynikajúcu mieru otvorenia, je mať čistý zoznam. Poznajú vás vaši potenciálni zákazníci, majú vás radi a dôverujú vám? Očakávajú, že sa im ozvete? Nastavujete im pri registrácii správne očakávania? Potom už je na rade testovanie. Majte dobrý predmet správy a kópiu tela, ktorá správne vyjadruje cieľ.

Jedným z najobľúbenejších spôsobov, ako organicky zväčšiť svoju databázu, je požiadať ľudí o vyplnenie formulára s e-mailovou adresou, aby získali prístup k čítaniu obsahu alebo návšteve webovej stránky. Potrebovali by ste vedieť, ako vzbudiť záujem návštevníka správnou prezentáciou. Ak je ponúkaný obsah dostatočne dobrý, určite získate lead aktívnou účasťou návštevníka, ktorý vyplní formulár so svojimi kontaktnými údajmi.

Každý si nastavuje svoje spamové filtre inak, preto nie je jednoduché dať na túto otázku jednoznačnú odpoveď. Medzi hlavné tipy, ako sa vyhnúť spamu, však patria:
Neobsahujte príliš veľa výkričníkov – pre ľudí a počítače to vyzerá ako spam.
Vyhnite sa slovám ako zadarmo,  naliehavé v predmete – inteligentné filtre to môžu označiť za spam.
E-maily posielajte striedmo – posielanie jedného e-mailu každý deň vás rýchlo označí za spam

Budete vedieť, aká je vaša cieľová skupina, aký je jej demografický typ a či bude oslovenie prostredníctvom digitálnych médií účinné. Netreba však pripomínať, že je digitálna doba a každý má svoju digitálnu prítomnosť. Preto sa e-mailový marketing hodí takmer na všetky typy produktov.
Rôzne nástroje vylepšujú sledovanie a umožňujú vám mať podrobný prehľad o tom, ako kampaň ovplyvňuje váš predaj alebo návštevnosť. Výhodou e-mailového marketingu je používanie rôznych nástrojov na jednoduché meranie účinnosti kampane. Viaceré nástroje vám umožňujú sledovať každú reakciu, ktorú ste zaznamenali.

Vďaka Vám za zdieľanie ❤️

Už čoskoro bude spustený nosný produkt O-Connect.

Akonáhle sa to udeje, budete si ho môcť vyskúšať 14 dní zadarmo a následne, pokiaľ vám bude vyhovovať zakúpiť si ho. Ako na to, čo to všetko obnáša a rôzne rady a manuály vám dáme k dispozícií tu priamo na web stránke. Samozrejme budeme nápomocný.